Щотижневий огляд новин:

 6.07 Секретне засідання профільного Комітету ВРУ | NCTS | AEO
Складнощі, щодо NCTS:

Чому не працює “Авторизований вантажоодержувач“?
 Імпорт. Відправники нерезиденти не бажають реєструвати Т1 під свою гарантію до авторизованого місця в Україні. Реєструють Т1 тільки до кордону.
 після Т1 випуск у вільний обіг тільки за умови отримання спрощення “Випуск за місцезнаходженням” або через термінал.
 Експорт. Польські митники не бачать Т1 і мотивують водіїв оформлювати Т1 у Польских митних брокерів.
 Чому не цікаво АЕО?
✅Для підтвердження відповідності критеріям АЕО, підприємтсву потрібно зупинити діяльність Бухгалтерії, Митного відділу, Складу та логістіки, Комерційний відділ та IT відділ, щоб почати готувати процедури, політики, тощо.
✅ЖД вантаж не передбачає звільнення від заїзду на термінал.
За правовим статусом авторизація – це право, а не обов’язок отриматувати авторизацію
✅ Чому залучають консультатнів для отримання АЕО?
Джерело: Практичний комітет Громадської ради при ДМСУ

⚡️04.07 Спільний транзит (NCTS)
✅ Оновлено Методичні рекомендації щодо поміщення і завершення процедури спільного транзиту для авторизованих вантажовідправників Джерело

Telegram | Facebook | Site | Linked In

Ця публікація була підготовлена в рамках проєкту Підтримка «Громадської ініціативи «За чесну та прозору митницю» за сприяння Європейського Союзу (https://ec.europa.eu/info/aid-development-cooperation-fundamental-rights_en), який реалізується Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій. Зміст цієї публікації є виключною відповідальністю Асоціації митних брокерів України і жодним чином не відображає точку зору Європейського Союзу