Обговорення питань щодо номера реєстрації транспортного засобу в транзитній декларації ЄС (неофіційний переклад)

Економічні оператори ЄС жаліються, що не завжди можуть вказати номер реєстрації транспортного засобу при заповненні пункту 18 транзитної декларації. Комісія пояснила, що ця інформація є необхідною для подальшого контролю Європейським бюро боротьби з шахрайством (OLAF) і, тим більше, є обов’язковою, за виключенням деяких винятків. Однак, Комісія готова шукати шляхи вирішення даного питання.

Італійські асоціації митних брокерів ANASPED та ASSOCAD мають такі самі проблеми в Італії. У зв’язку із цим було вирішено організувати зустріч з DGTAXUD (Генеральною дирекцією з питань податків та митного союзу ЄС) з метою знайти рішення цієї проблеми. Зустріч з DGTAXUD та Clecat (Європейської асоціації перевізників, транспорту, логістики та митних послуг) запланована на 10 квітня.

ANASPED вже намагались вирішити цю проблему спільно з органами державної влади. Ось пропозиція, яку вони висунули:

«Глава 3, пункт 3.1. (ст. 296) Транзитної документації передбачає, що завантаження означає завантаження товару на транспортний засіб, для відправлення з одного офісу відправлення до іншого офісу призначення за транзитною декларацією. У примітці зазначено, що у випадку індивідуальних партій, які переміщуються за транзитною процедурою, немає чіткого взаємозв’язку між партією і транспортними засобами. У такому випадку до партії застосовуютья будь-які засоби ідентифікації. З цієї документації зрозуміло, що збірний вантаж є виключенням з загальних правил, так як партії можна легко ідентифікувати за комерційними документами, вони перенесені у транспортні документи (накладні) і є індивідуально пов’язаними з транзитними деклараціями. Ми просимо вказати у пункті 18 кількість транспортних документів, що відносяться до перевезення товарів та, якщо потрібно, тільки після номеру транспортного засобу»

Якщо члени CONFIAD погодяться з такою пропозицією, вона буде представлена DGTAXUD.