На гарній ноті закінчилась остання у цьому році «пряма» телефонна лінія з керівництвом Державної митної служби України

29 грудня відбулась остання в цьому році «пряма» телефонна лінія з керівництвом Держмитслужби України. Спілкувався із додзвонювачами та відповідав на запитання заступник Голови Служби Степан Дериволков.

Першим, хто додзвонився, був представник підприємства, яке віднесено до „білого” списку, із пропозицією щодо покращення та прискорення митного оформлення. Слід зазначити, що Держмитслужба вітає ініціативу підприємців і згодна розглянути подібні конструктивні пропозиції. Із своїми зауваженнями та пропозиціями підприємці можуть звертатися до Громадських рад при митних органах і бути впевнені, що їх ідеї обов’язково будуть розглянуті.

Режим роботи «прямої» лінії цього разу був дуже напружений, адже рік майже закінчився і ніхто не хоче розпочинати новий із вирішення минулорічних питань і проблем. Тож керівництво Митної служби зробило усе можливе, аби якнайбільше громадян мали змогу отримати компетентну консультацію у рамках відведеного на це часу.

Запитання, що лунали на адресу представників Держмитслужби, стосувалися різних аспектів: ліцензування брокерської діяльності, перевезення вантажів, особистих речей та подарунків до свят, митно-тарифної політики, процедури митного контролю та митного оформлення, а також вирішення проблемних питань, які виникають при митному оформленні товарів.

Дуже приємним було закінчення «прямої» лінії. Останнім серед додзвонювачів був організатор концертів відомого дресирувальника Юрія Куклачова. Його цікавило питання правильності оформлення документів на реквізит для виступів. Сподіваємось, що скоро малеча та усі охочі матимуть змогу побачити чудові виступи пухнастих артистів, адже представники відповідних департаментів надали повну і зрозумілу відповідь на усі запитання.

Довідка:

Головне завдання телефонної лінії – забезпечити оперативність у вирішенні проблемних питань в роботі Митної служби, а також надати громадськості можливість прямого спілкування з керівництвом Служби. Як показує досвід, існування такого механізму дозволяє знизити рівень бюрократизації та провести митникам «щеплення» від невмотивованого затягування в роботі.

Джерело: Державна митна служба України