"Пряма" телефонна лінія Держмитслужби продовжує свою роботу

24 листопада відбулась чергова "пряма" телефонна лінія з керівництвом Державної митної служби України. На запитання громадян відповідав заступник Голови Служби Олександр Федоров. За традицією у роботі "прямої" лінії взяв участь Голова Громадської ради при Держмитслужбі Сергій Трусов.

Запитання, з якими звертались громадяни, здебільшого стосувалися проблем, які виникають під час митного оформлення товарів, та можливості переміщення певних видів товарів через митний кордон України. Також надходили запитання щодо тлумачення статей Митного кодексу України. Окрім цього серед додзвонювачів були і працівники митних органів із пропозиціями по вдосконаленню роботи.

Звісно, що не обійшлося і без скарг на роботу митників. Усі вони зафіксовані та будуть розглянуті відповідно до чинного законодавства. Разом з тим, звертаємо увагу, що звернення подібного характеру можна залишити за «телефоном довіри» Держмитслужби у будь-який робочий день (044) 247-27-19.

Довідка:

Щовівторка з 16 до 17 години за телефоном (044) 481-18-01 зацікавлена громадськість зможе безпосередньо поспілкуватися з Головою Митної Служби, його заступниками та керівництвом Громадської ради. Тематика запитань та зауважень, що приймаються до розгляду, не обмежується.

Головне завдання телефонної лінії – забезпечити оперативність у вирішенні проблемних питань в роботі Митної служби, а також надати громадськості можливість прямого спілкування з керівництвом Служби. Як показує досвід, існування такого механізму дозволяє знизити рівень бюрократизації та провести митникам «щеплення» від невмотивованого затягування в роботі.

Джерело: Сайт прес-служби Державної митної служби України